8.04.2013

UWAGA ! WAŻNE !

A więc nie ma co owijać w bawełnę. Może i na naszym blogu są wejścia, ale to nic nie znaczy. Z każdym nowym rozdziałem są góra 3 komentarze a to jest bardzo dołujące. Nie wiemy, ale może nasz pomysł nie jest oryginalny albo nudny czy nie mamy talentu do pisania, nie wiemy, ale na pewno nie ma komentarzy, więc ogłaszam:

BLOG ZOSTAJE ZAWIESZONY NA CZAS BLIŻEJ NIEOKREŚLONY !

Jeśli ktokolwiek czyta nasze opowiadanie to prosimy nie pisać komentarzy typu dlaczego i wgl. ponieważ zostało to wyżej wyjaśnione. Naprawdę jest nam przykro a wiemy, że dwie osoby czytają go na pewno i świadczą o tym komentarze. Jeśli w jakikolwiek sposób zależy wam na wszczęciu dalszych części polecajcie blog na swoich blogach czy mówcie o nim znajomym a jeśli nie to trudno. 
Nasza historia i tak zbliża się małymi kroczkami do końca, a jeśli nasz apel nie pomoże zakończymy ją w następnym rozdziale choć wcale tego nie chcemy. 
Jak na razie zapraszamy na: http://love-forgivness-destiny-hope.blogspot.com/
Może ten drugi blog przyniesie więcej czytelników.
ZAPRASZAMY :D

Dziękujemy za jakąkolwiek uwagę i prosimy o wsparcie, :)
Magda i Anita 

6 komentarzy:

  1. Wielka szkoda.. :(
    Ale macie rację, wiem jak to jest starać się a efekty tej pracy ocenia tak niewiele osób..

    Ja jestem Waszą czytelniczką bez względu na wszystko :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Super są rozdziały i rozumiem was. Rozgłoszę wasz blog i postaram się o komentarze gdyż chcę wiedzieć co będzie dalej ;DD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dzis przeczytalam pierwszy raz caly wasz blog i nie chce przestac go czytac! Jest swietny, gratuluje kreatywnosci ;* przy okazji zapraszam na swojego [niall-wannamarryme.blogspot.com] + dodaje na liste czytanych <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ej. macie pisać dalej albo bedzie foch.; (

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że będziecie dalej pisać ponieważ bardzo podoba mi się wasz blog.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam wielką nadzieję, że wrócicie już po tak długim czasie !!! + zajebista część /ogólnie wszystkie/

    OdpowiedzUsuń